GFR از 31 با تورم در پا چقدر آب باید روزانه شما نوشیدن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR از 31 با تورم در پا چه مقدار آب باید به شما نوشیدن روزانه؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با تورم آنها باید مصرف آب را محدود، که می تواند کمک به بطور منظم احساس تورم و کاهش بار کلیه ها. به طور کلی، برای وضعیت، بیماری های مختلف، مردم می توانند حجم های مختلف آب بنوشید. سپس برای افراد مبتلا به GFR از 31 با تورم در پا چه مقدار آب باید از آنها نوشیدنی؟

چرا بیمار با GFR از 31 آسان است که تورم در بدن؟

همانطور که همه ما می دانیم که یکی از مهم ترین نقش را از کلیه به تخلیه مایع اضافی در بدن است، بنابراین پس از عملکرد کلیه کاهش آن نمی تواند موثر کار می کنند، به طوری که احتباس اضافی آب در بدن، و تورم تشکیل می شود .

در درمانگاه، GFR یکی از مهم ترین شاخص عملکرد کلیه است، GFR 31 به معنی وجود دارد فقط سمت چپ 31٪ عملکرد کلیه می تواند موثر کار می کنند. بنابراین با عملکرد پایین کلیه، بیمار بیماری کلیوی آسان است برای به دست آوردن تورم در بدن است.

چقدر آب باید با GFR 31 بیمار و تورم در پا؟

برای افراد مبتلا به تورم جدی، آنها باید از مصرف آب کنترل، اما پس از آن که تورم است ناپدید شد، آنها باید مقدار مشخصی از آب، این است که در تخلیه سموم در خون مفید را افزایش می دهد. در یک کلام، مقدار آب باید با تغییرات بیماری تغییر همراه. اگر شما می خواهید بدانید که چقدر آب شما باید نوشیدن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، ما شما را پاسخ دقیق تر به من بدهید.

مهم نیست که چقدر، شما باید بهترین خود را امتحان کنید برای بهبود عملکرد پایین کلیه، تنها در صورتی عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، شما می توانید فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد GFR 31 و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-basics/3966.html





:: برچسب‌ها: اصول نارسایی کلیه، GFR از 31، چقدر آب باید کلیه نوشیدنی بیمار بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: